KUNDSERVICE
Du kan nå kundservice genom mejl på:
Kundservice@LineOutlet.se
De kommer att svara dig oftast inom 48 timmar.
Vår kundtjänst är 100% digitalt eftersom allt måste hanteras genom administrationen och registreras. Tyvärr så har vi inget telefonnummer för försäljning eller kundtjänst. Vi har över 40 000 kunder med 100-tals leveranser varje månad och det skulle vara omöjligt att bemanna ett callcenter just för detta.
Gäller det frågor angående beställningar, leverans, faktura, reklamation eller andra frågor?
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa möjliga sätt så behöver vi i samma mail:
1. En kopia på din orderbekräftelse eller ditt ordernummer och beställarens fullständiga namn (Det papper som du fick från din försäljare där det står i detalj vad du har köpt samt dina uppgifter)
OBS! Tänk på att hela papperet ska synas utan kvittot på och det ska vara i hög upplösning så att den är läsbar.
2. Beskrivning av ditt ärende i detalj så vi vet exakt vad vi kan hjälpa dig med. (Gärna i punktform på vad som behöver göras/reklameras)
3. För reklamation vänligen skicka oss en kort video där du visar och förklarar felet på varan. Vänligen börja med att filma hela varan från avstånd först så att man ser helheten och vilken del av vilken vara det gäller. Sedan kan du zooma in.
Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar /
LINE Furniture Group
Vår kundtjänst är 100% digitalt eftersom allt måste hanteras genom administrationen och registreras. Du kan alltid kontakta oss här genom chatten eller maila oss på Kundservice@LineFurniture.se och vi kommer att svara dig så fort vi kan. Vi svarar på alla mail i tur och ordning. Tack för ditt tålamod!
KUNDSERVICE
Line Furniture - Luxury
Öppettider : Måndag Söndag 10:00-19:00
Line Furniture - Outlet
Öppettider : Måndag Söndag 10:00-19:00
Line Furniture - Malmö
Öppettider : Måndag Söndag 10:00-19:00