KUNDSERVICE

Vi vill informera dig om att vår kundservice hanteras helt digitalt via e-post för att säkerställa att alla ärenden administreras effektivt och registreras noggrant.

Du kan nå oss genom att skicka ett e-postmeddelande till kundservice@lineoutlet.se

Vi strävar efter att svara på alla förfrågningar så snabbt som möjligt. Vänligen notera att under perioder av hög belastning kan svarstiden vara längre än normalt. För att behålla effektivitet och rättvisa i vår process, besvaras e-postmeddelanden i den ordning de mottas. Skickar du flera e-postmeddelanden kan det resultera i att din plats i kön återställs, vilket kan förlänga väntetiden för ett svar.

Vi förstår att det kan vara frustrerande att inte kunna nå oss via telefon, men denna digitala strategi är nödvändig för att kunna hantera det stora antalet kunder och leveranser vi har varje månad på ett effektivt sätt. Med över tusentals kunder och hundratals leveranser månatligen, skulle det vara en utmaning att erbjuda samma nivå av service genom ett callcenter.

Tack för ditt tålamod och din förståelse. Vi ser fram emot att hjälpa dig med ditt ärende så snart vi kan.

 

Gäller det frågor angående beställningar, leverans, faktura, reklamation eller andra frågor?

För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa möjliga sätt så behöver vi i samma mail:

1. En kopia på din orderbekräftelse eller ditt ordernummer samt beställarens fullständiga namn (Det papper som du fick från din försäljare där det står i detalj vad du har köpt samt dina uppgifter)

OBS! Tänk på att hela papperet ska synas utan kvittot på och det ska vara i hög upplösning så att den är läsbar.

2. Beskrivning av ditt ärende i detalj så vi vet exakt vad vi kan hjälpa dig med. (Gärna i punktform på vad som behöver göras/reklameras)

3. För reklamation vänligen skicka oss en kort video där du visar och förklarar felet på varan. Vänligen börja med att filma hela varan från avstånd först så att man ser helheten och vilken del av vilken vara det gäller. Sedan kan du zooma in.

Tack på förhand!

Med vänliga hälsningar /

LINE Furniture

خط الأثاث - فاخر

ساعات العمل: الاثنين الأحد 10:00-19:00

لاين فيرنتشر - اوتليت

ساعات العمل: الاثنين الأحد 10:00-19:00

خط الأثاث - مالمو

ساعات العمل: الاثنين الأحد 10:00-19:00

خدمة العملاء لدينا رقمية 100% لأنه يجب التعامل مع كل شيء من خلال الإدارة وتسجيله. يمكنك دائمًا الاتصال بنا هنا من خلال الدردشة أو مراسلتنا عبر البريد الإلكتروني على Kundservice@LineFurniture.se وسنقوم بالرد عليك في أقرب وقت ممكن. نحن نرد على جميع رسائل البريد الإلكتروني في المقابل. شكرا لصبرك!

KUNDSERVICE